Egyedi megközelítés

Visszatekintve és átgondolva az ügyfeleim igényeit, bátran kijelenthetem, hogy

a mai tréningpiacon csak az a tanácsadó, tréner lehet sikeres, aki képes változtatni a korábbi sikerképleteken, a mindenki által már jól ismert tudásanyagokon és módszereken.

Korábban az volt a jellemző, hogy a cégek elsősorban "konzervesített tudást" vásároltak a piacról, ami könnyen, gyorsan emészthető volt a résztvevők számára. 

Ma a probléma pontosan abban rejlik, hogy már nincs szükség egy újabb értékesítési kiskönyvre a polcokon vagy a fiókok mélyén.

A csupán „PPT-s prezentációkkal” tarkított elméleti előadások kora leáldozott!

A kérdés: Ki az a szakember, aki ma képes

  • megérteni az ügyfél problémáját
  • együttgondolkodni az ügyféllel
  • olyan tudást létrehozni, ami egyediségénél fogva az "ott és akkor fontos problémákra" ad hathatós megoldást, és a gyakorlatiasság szintjén valósítja meg a fejlesztést
  • olyan módszertannal dolgozni, ami kimozdítja hosszútávon a résztvevőket a komfortzónájukból
  • olyan tudást létrehozni, amit utána segít működtetni is a szervezetben érintett összes munkatárs számára
  • olyan megoldást létrehozni, ami nem megtanult, hanem megtapasztalt modelleken nyugszik.

Mindenki maradjon a saját kaptafájánál!

Egy sikeres fejlesztési projekthez adott esetben szükség van arra is, hogy az akkut fejlesztendő területek kielégítéséhez bevonjak más, a szükséges szakmai kompetenciával rendelkező szakembereket.

Ilyen terület, ami már túlmutat az operatív sales folyamatokon, de szoros kapcsolatban van vele (felsővezetői-, szervezeti-, marketing fejlesztések ...).

Ebben segítnek azok a szakmai partnereim, akik hasonlóan - megértve az egyéni igényeket, fejlesztendő területeket - magas szintű minőségi szolgáltatással járulnak hozzá ügyfeleim eredményes működéséhez.