• SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

Értékesítési tréning

Személyes tárgyalás a „MA”  döntéshozóival:

 

Sales-Mentor értékesítési tréning: tapasztalati tudás átadása, értékesítő trénertől, gyakorlatias módszerekkel

 

A Sales-Mentor vállalati ügyfelek számára segít a személyre szabott értékesítési folyamatok, alkalmazható módszerek, kommunikációs technikák kialakításában és fejlesztésében, a mai piaci elvárásoknak megfelelően.

KINEK SZÓL EZ AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING?

Olyan személyes értékesítésben érintett munkatársaknak, akik érzik, hogy nagyot fordult a világ a kereskedelemben is, és ehhez vagy alkalmazkodnak, és elsajátítják a változtatáshoz szükséges módszertant, vagy elvesznek.


MIRE KERESÜNK MEGOLDÁST EGY ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING KERETÉBEN?

Itt fontos megjegyeznem, hogy soha nem dolgozom kész tematikával, hiszen minden Ügyfél fejlesztési igénye más. De jellemzően a következő kérdések szinte kivétel nélkül megvitatásra kerülnek:

  • Van-e ma különbség egy kiszolgálási és értékesítési tevékenység között?
  • Azt adjuk ma el, amit az ügyfél venni akar, vagy képesek vagyunk MEGOLDÁST értékesíteni?
  • Tudunk-e ma úgy kommunikálni egy felkészült, racionális döntéshozóval, hogy partner-partner viszonyt kialakítva hitelesek és meggyőzőek tudunk maradni.
  • Tudjuk-e mire van ma szüksége egy field sales-es munkatársnak ahhoz, hogy ne csak túléljen egy-egy tárgyalási helyzetet, hanem megértve azt, valós értéket teremtsen ott és akkor.
  • Tisztában vagyunk-e azzal, hogy egy már rutinos, megszokott pályán mozgó értékesítő mennyire ás mélyre egy ügyfélnél? Vagy lehet, hogy csak a felszínen korcsolyázik, és marionett bábuként mozgatják?
  • Az eladásnak hol van szerepe és mi a jelentősége a munkánk során?
  • A proaktivitás mennyire játszik szerepet a munkánkban, és mit jelent ez a gyakorlat nyelvére fordítva?
  • Egyértelműen meghatározott-e az ügyfélnél elérni kívánt célunk?
  • Rendelkezünk-e megfelelően kialakított kérdésbankkal?
  • Tisztában vagyunk-e az érvelés módszerével és rendelkezünk-e az ehhez szükséges érvbankkal?
  • Ismerjük-e az adott döntéshozatali folyamatokat, szereplőket és szempontokat?
  • Felvagyunk-e készülve a kifogások kezelésére?
  • Tudjuk-e mit fogunk írni, milyen célból és milyen struktúra alapján? (Vezesd a szemet!)

Egy értékesítési tréning keretében számos ilyen és ehhez hasonló kérdést taglalunk, miközben górcső alá helyezzük a valós ügyféleseteket.

Széles kommunikációs eszköztár, trükkök tárháza építi a személyes értékesítés területét.

VALÓS HÉTKÖZNAPI HELYZETEKRE ÉPÍTVE

Én arra koncentrálok, hogy ezen tudáshalmaz minél egyszerűbb, átláthatóbb, az Ügyfél hétköznapi munkájára jellemző helyzetekre alkalmazható legyen

Ehhez valós eseteket kell vizsgálnunk, illetve olyan struktúrát kell kialakítani, mely kronológiai sorrendben követ egy-egy ügyfélesetet. Így átlátható, könnyen értelmezhető és visszamérhető lesz a fejlesztés során kialakított tudás.

Ezek a sales tréning programok nem a klasszikus tréning módszereket követik, hanem brainstorming” elemeket kölcsönözve teszik személyre szabottá, integrálhatóvá és élvezetessé a programot.

MIBEN MÁS A  SALES MENTOR ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING FELFOGÁSA?

Az én értelmezésemben mentor az, aki nem egy képzési eszközben gondolkozik csupán, hanem az ügyfél problémáján, fejlesztendő területén, és mind ezt közösen dolgozza ki az ügyféllel úgy, hogy egy személyben jelen van egy fejlesztési folyamat teljes szakaszában.

Számomra mentorként alapvető fontosságú, hogy az ügyféllel közösen

- átlássuk a fejlesztendő területet, 
- megértsük a képzés, mint igény kiváltó okait, 
- együtt dolgozzunk az első lépéstől (azaz a koncepció kidolgozástól) az utolsó lépésig (azaz a fenntartható követés kidolgozásáig).

Nincsenek kész, előre legyártott értékesítési tréning típusok, amik csak eladásra várnak!

Nem is lehet ilyen, hiszen minden ügyfélnek egyéni fejlesztési igénye van, így az ezekre kidolgozott sales tréning képzési anyag is egyénre szabott, ami a diagnózis felállítását követően jön létre, és folyamatosan követi a változásokat!

Ha úgy gondolja szükséges az értékesítés fejlesztése Önnél vagy a Munkatársainál, keressen bizalommal és ígérem, hogy én már a koncepció kidolgozásának első szakaszánál a Mentora leszek!

Ajánlatkérés

Megoldásra váró fejlesztési területei, képzési igényei

Cégnév *:
Kapcsolattartó neve *:
e-mail *:
Telefonszám *:
Bejegyzés *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!


Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu