• SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

Ügyfélszolgálat képzése

Proaktív ügyfélszolgálati munka az értékesítés támogatásához igazítva! 


Sales-Mentor ügyfélszolgálati tréning: tapasztalati tudás átadása, gyakorlatias módszerekkel, értékesítési megközelítésben.


KINEK SZÓL EZ AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING?

Olyan ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak, akiknek szükséges a mai ügyfélhelyzetekhez igazodva a gyors, proaktív gondolkodásmód elsajátítása az értékesítői folyamatok támogatásához.


MIRE KERESÜNK MEGOLDÁST EGY ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING KERETÉBEN?

Ma már az ügyfélszolgálaton sem az a kérdés, hogy tudunk-e választ adni az ügyfél kérdéseire, vagy jól tudjuk-e adminisztrálni a szükséges információkat, hanem

  • Tisztában vagyunk-e a vállalatunkánál működő értékesítési folyamatokkal?
  • Tudjuk-e hol és mi a személyes hozzáadott értékünk az "ügyfél szolgálatában"?
  • Megtudjuk-e tartani a jelenlegi ügyfélkörünket?
  • Tudjuk-e emelni az ügyfél elkötelezettségét?
  • Eltudjuk-e helyezni azt a bizonyos "bogarat" az ügyfél fülében?
  • Tudunk-e új kifejezett vevői szükségleteket generálni?
  • Képesek vagyunk-e úgy panaszokat kezelni, hogy szinte észrevétlenül új eladási helyzeteket teremtünk egy probléma megoldása közben?
  • Ki tudjuk-e emelni magunkat a szolgáltatók közül, közelebb kerülve az ügyfélhez?
  • Megjeleni-e az új gondolkodásmódunk a szóbeli- és írásbeli kommunikációnkban?

Alapvetően ezekre van szükség ahhoz, hogy hidat képezzünk az ügyfél kiszolgálása és a szolgáltatások, termékek értékesítése között.

MIBEN MÁS A  SALES-MENTOR ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING FELFOGÁSA?

Mivel alapvetően minden az értékesítésből indul ki, ezért ezek a programok sem nélkülözhetik ezt a gondolkodást. Minden ügyfélkiszolgálás, ügyfélkezelés mögött egy cél lebeg:

Megtartani az ügyfelet!

Ehhez számos nélkülözhetetlen készségbeli tudásra van szüksége, melyek megtanulhatóak!

De van egy fontos különbség az én megközelítésemben a megszokott tréningekhez képest:

Értékesítői attitűd erősítése mellett tanuljuk meg a szükséges ügyfélkezelési módszereket.

Továbbá minden esetben valós ügyféleset elemezésből indulunk ki. Azon elméleti tudás, aminek nincs szignifikáns hatása az eredményváltozásra, arra nincs szükség.

Ajánlatkérés

Megoldásra váró fejlesztési területei, képzési igényei

Cégnév *:
Kapcsolattartó neve *:
e-mail *:
Telefonszám *:
Bejegyzés *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!

Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu