A két alapvető fejlesztési irány, ahol segítjük az ügyfeleinket:
1.) Belső kommunikáció - Szervezeten belüli folyamatok:
- együttműködést támogató folyamatok fejlesztése (pl. vezető/beosztottak, vagy társosztályok között),
- vezetőképzések (stratégiai workshop, team coaching, egyéni coaching, outdoor programok)
2.) Külső kommunikáció - Ügyféllel történő kommunikáció:
- értékesítői képzések
- helpdesk, call center, ügyfélszolgálat képzése
- ügyfélkezelési folyamatok optmalizálása
Ez a két irány persze nagyon sokszor összefonódik egy-egy fejlesztési folyamat során!
Soha nem előre legyártott tréningek megtartásával fejlesztünk, sokkal inkább tanácsadói szemlélettel állunk egy-egy fejlesztendő területhez, ahol a kezdeti pontban még mi sem tudjuk, hogy milyen fejlesztési eszközt (cégkörkép felmérés, tanácsadás, tréning, coaching, moderálás, stratégiai tervezés, csapatépítés...) érdemes betervezni.
Fontos, hogy megértsük megbízóink konkrét céljait, igényeit, terveit, a rendelkezésre álló erőforrásokat, és az ehhez kapcsolódó belső folyamatokat. Ezt Követően jutunk el minden esetben közösen egy jól strukturált képzési ajánlati anyaghoz, amiről már érdemben tudunk egyeztetni.