• SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

Egyedi megközelítés

Visszatekintve és átgondolva az ügyfeleim igényeit, bátran kijelenthetem, hogy

a mai tréningpiacon csak az a tanácsadó, tréner lehet sikeres, aki képes változtatni a korábbi sikerképleteken, a mindenki által már jól ismert tudásanyagokon és módszereken.

Korábban az volt a jellemző, hogy a cégek elsősorban "konzervesített tudást" vásároltak a piacról, ami könnyen, gyorsan emészthető volt a résztvevők számára. 

Ma a probléma pontosan abban rejlik, hogy már nincs szükség egy újabb értékesítési kiskönyvre a polcokon vagy a fiókok mélyén.

A csupán „PPT-s prezentációkkal” tarkított elméleti előadások kora leáldozott!

A kérdés: Ki az a szakember, aki ma képes

  • megérteni az ügyfél problémáját
  • együttgondolkodni az ügyféllel
  • olyan tudást létrehozni, ami egyediségénél fogva az "ott és akkor fontos problémákra" ad hathatós megoldást, és a gyakorlatiasság szintjén valósítja meg a fejlesztést
  • olyan módszertannal dolgozni, ami kimozdítja hosszútávon a résztvevőket a komfortzónájukból
  • olyan tudást létrehozni, amit utána segít működtetni is a szervezetben érintett összes munkatárs számára
  • olyan megoldást létrehozni, ami nem megtanult, hanem megtapasztalt modelleken nyugszik.

Mindenki maradjon a saját kaptafájánál!

Egy sikeres fejlesztési projekthez adott esetben szükség van arra is, hogy az akkut fejlesztendő területek kielégítéséhez bevonjak más, a szükséges szakmai kompetenciával rendelkező szakembert.

Ilyen terület, ami már túlmutat az operatív sales folyamatokon, de szoros kapcsolatban van vele (felsővezetői-, szervezeti-, marketing fejlesztések ...).

Ebben segítnek azok a szakmai partnereim, akik hasonlóan - megértve az egyéni igényeket, fejlesztendő területeket - magas szintű minőségi szolgáltatással járulnak hozzá ügyfeleim eredményes működéséhez.

Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu