• SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

Telesales esszenciák

Sales-Mentor telesales tréning: tapasztalati tudás átadása, telesales tapasztalattal rendelkező trénertől, gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva.

KINEK SZÓL A TELESALES TRÉNING?

Olyan munkatársaknak, akik bármilyen úton-módon eszközként kell, hogy tekintsék az értékesítői munkájukban a telefont. Olyan eszközként, ami nem egy szükséges rossz, hanem kulcs az eladáshoz.

MIRE KERESÜNK MEGOLDÁST EGY TELESALES TRÉNING KERETÉBEN?

Alapvető kérdés, hogy mi a célunk ezzel a tevékenységgel: 

  • Egy-egy kampány lekövetéséhez szükséges?
  • Folyamatosan ugyan, de az értékesítői munkánk csak egy részét teszi ki?
  • Napi munkánk teljes mértékben erről szól?

Fontos, hogy olyan minden esetben olyan tematikát állítsunk össze közösen az ügyféllel, mely alkalmazkodva a feladat stratégiai szerepéhez, egyéni és adott ügyfélszegmensre alapozott gondolkodásmódot és kommunikációs eszköztárat állít fel, így azonnal alkalmazható megoldást ad a gyakorlati munkához.

 Ötlet néhány tartalmi elemhez:

  • Adatbázis célja, szerepe, felépítése
  • Előzetes információgyűjtési módszerek
  • Éles hívásokban a strukturált kommunikáció szabályai
  • Bejutási trükkök, módszerek
  • Érveléstechnika
  • Kérdezéstechnika
  • Követési szabályok
  • Delegálás
  • Értékesítői kommunikáció írásban (Vezesd a szemet!)

MIBEN MÁS A  SALES MENTOR ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING FELFOGÁSA?

Eltérő módon a már megszokott telesales tréningekhez képest, csak és kizárólag valós ügyféleset elemzéshez igazítom a tematikai és módszertani elemeket.
Nem szerepelhet egy tréningben olyan elem, ami ugyan jól hangzik, sőt még érdekes is a hallgatóság számára, de nincs a gyakorlatba lefordítható haszna, és nem mérhető a hatása az ügyfélkezelésben.

Mivel sok éves személyes telesales tapasztalat és - a képzési projektjeim által elemzett - több ezer valós hívásdiagnosztika áll mögöttem, könnyebben tudom átfordítani az Ügyfeleimnek hasznos mérhető tudássá a számukra fontos módszereket.

Ha úgy gondolja szükséges a telesales munka fejlesztése Önnél vagy a Munkatársainál, keressen bizalommal és ígérem, hogy én már a koncepció kidolgozásának első szakaszánál a Mentora leszek!

Ajánlatkérés

Megoldásra váró fejlesztési területei, képzési igényei

Cégnév *:
Kapcsolattartó neve *:
e-mail *:
Telefonszám *:
Bejegyzés *:

A csillaggal (*) jelölt mezők kitöltése kötelező!


Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu