• FOLYAMATBAN GONDOLKODUNK!

    FOLYAMATBAN GONDOLKODUNK!

    Egy lokális fejlesztésnek is hatnia kell a globális eredményekre!

  • SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

Tréningek

A Tréner személye

Itt fontos megjegyeznem, hogy nem elhanyagolható az a tény, miszerint a tréner személye alapvetően meghatározza az együttműködés sikerét. Nem véletlen, hogy már a kapcsolatfelvételtől kezdve velem találkoznak az ügyfelek, így nagyon hamar kiderül, hogy szimpatikus vagyok, leszek-e a megrendelő számára.

Komplex látásmód

Egy értékesítési folyamat emberi erőforrás oldalról gyakran több szereplős, ahol már csak operatív szinten is sokszor több üzletág, osztály, részfeladatokat végző munkatárs nagyon komolyan függ egymástól, és az eredményeket nagyban befolyásolja az egymással kialakított kapcsolatuk.

Ezért –értelemszerűen minél több szereplő kerül közvetett vagy közvetlen kapcsolatba egy értékesítési rendszerrel - érdemes a fejlesztést is adott szinten és időben kiterjeszteni ezen munkatársakra.

Egyre inkább jellemző a megbízásaimra, hogy egy – egy alapozó tréninget megelőzően már lefolytatunk az ügyféllel néhány vezetői coachingot, illetve a tréninget követő szakaszban visszatérünk a vezetői fejlesztéshez, illetve más osztályokon dolgozó kollégák képzéséhez is.

De a képzések minden esetben értékesítéssel, ügyfélkezeléssel vannak kapcsolatban.

Folyamatban való gondolkodás

Soha nem a tréning definiálása a cél, hiszen az csupán egy eszköz.

A kitüzendő eredmények pontos meghatározása mint cél a legfontosabb. Ha ezt minden szereplő érti, akkor lehet elkezdeni tervezni a fejlesztés folyamatát a rendelkezésre álló erőforrásokkal.

Egy fejlesztési folyamat lehet egszerűbb és összetetteb is attól függően, hogy honnal indulunk, és hová szeretnénk megérkezni.

Jellemzően az aláábi lépések mentén haladunk:

1)   Előzetes felmérés a szükséges lépésekben (meglévő körülmények pontosítása, rendelkezésre álló erőforrások beazonosítása, interjúk az érintettekkel)

2)   Koncepcionális képzési terv kialakítása, egyeztetése, pontosítása

3)   Képzési program, programok megtartása a koncepció szerint, közben ellenőrző lépések beiktatása szükség szerint

4)   Visszajelző, kiértékelő záró megbeszélés

Jellemző képzési területek

Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu