Proaktív ügyfélszolgálati munka az értékesítés támogatásához igazítva!
Sales-Mentor ügyfélszolgálati tréning: tapasztalati tudás átadása, gyakorlatias módszerekkel, értékesítési megközelítésben.
KINEK SZÓL EZ AZ ÉRTÉKESÍTÉSI TRÉNING?
Olyan ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak, akiknek szükséges a mai ügyfélhelyzetekhez igazodva a gyors, proaktív gondolkodásmód elsajátítása az értékesítői folyamatok támogatásához.
MIRE KERESÜNK MEGOLDÁST EGY ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING KERETÉBEN?
Ma már az ügyfélszolgálaton sem az a kérdés, hogy tudunk-e választ adni az ügyfél kérdéseire, vagy jól tudjuk-e adminisztrálni a szükséges információkat, hanem
- Tisztában vagyunk-e a vállalatunkánál működő értékesítési folyamatokkal?
- Tudjuk-e hol és mi a személyes hozzáadott értékünk az "ügyfél szolgálatában"?
- Megtudjuk-e tartani a jelenlegi ügyfélkörünket?
- Tudjuk-e emelni az ügyfél elkötelezettségét?
- Eltudjuk-e helyezni azt a bizonyos "bogarat" az ügyfél fülében?
- Tudunk-e új kifejezett vevői szükségleteket generálni?
- Képesek vagyunk-e úgy panaszokat kezelni, hogy szinte észrevétlenül új eladási helyzeteket teremtünk egy probléma megoldása közben?
- Ki tudjuk-e emelni magunkat a szolgáltatók közül, közelebb kerülve az ügyfélhez?
- Megjeleni-e az új gondolkodásmódunk a szóbeli- és írásbeli kommunikációnkban?
Alapvetően ezekre van szükség ahhoz, hogy hidat képezzünk az ügyfél kiszolgálása és a szolgáltatások, termékek értékesítése között.
MIBEN MÁS A SALES-MENTOR ÜGYFÉLSZOLGÁLATI TRÉNING FELFOGÁSA?
Mivel alapvetően minden az értékesítésből indul ki, ezért ezek a programok sem nélkülözhetik ezt a gondolkodást. Minden ügyfélkiszolgálás, ügyfélkezelés mögött egy cél lebeg:
Megtartani az ügyfelet!
Ehhez számos nélkülözhetetlen készségbeli tudásra van szüksége, melyek megtanulhatóak!
De van egy fontos különbség az én megközelítésemben a megszokott tréningekhez képest:
Értékesítői attitűd erősítése mellett tanuljuk meg a szükséges ügyfélkezelési módszereket.
Továbbá minden esetben valós ügyféleset elemezésből indulunk ki. Azon elméleti tudás, aminek nincs szignifikáns hatása az eredményváltozásra, arra nincs szükség.
Ajánlatkérés
Megoldásra váró fejlesztési területei, képzési igényei