• FOLYAMATBAN GONDOLKODUNK!

    FOLYAMATBAN GONDOLKODUNK!

    Egy lokális fejlesztésnek is hatnia kell a globális eredményekre!

  • SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    SZEMÉLYRE SZABOTTAN SZEMÉLYESEN

    Gyakorlatias módszerekkel, valós ügyféleseteket vizsgálva!

  • TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    TELEFONON A SALES VILÁGÁBAN

    Módszerek, hogy ne fázzunk a hideg hívásoktól!

  • AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    AZ ÜGYFÉL SZOLGÁLATÁBAN

    Értékesítői kelléktár építése a szükséges mértékben!

  • BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    BELSŐ ÜGYFÉLKEZELÉSI FOLYAMATRA ÉPÍTVE MINDENKINEK

    Egyéni kompetenciafejlesztés a teljes operatív folyamatban!

  • MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    MAI NAPIG TŰZKÖZELBEN

    Tapasztalt és nem tanult tudás átadása!

On-the-job fejlesztés

Mit jelent az On-the-job képzés?

Az ilyen jellegű képzés lényegében azt jelenti, hogy munkavégzés közben – tehát nem tréning környezetben – adok támogatást a résztvevőknek abban, hogyan tudják hatékonyabban végezni a munkájukat.

Mi a célja?

Hárma célja is van:

  • Egyrészt képet kapok az egyéni képességek és készségek szintjéről, tehát viszonylag hamar felismerhetővé válnak a fejlesztendő területek.
  • Másrészről gyors, hathatós, a résztvevő felé nagyon konkrétan lefordítható segítséget, módszereket tudok átadni, amit az ő ügyféleseteire tud alkalmazni.
  • Harmadrészt valahol ez is egy személyes coaching, ahol kikerülhetetlenül előjönnek azok a prekoncepciók, egyéni gátak, melyeket így nagyobb eséllyel lehet akár azonnal kezelni.

Mikor érdemes alkalmazni?

Alkalmazási területe több helyen és időben is bevethető, akár egy komplex képzési folyamat egyes szakaszaiban, akár önállóan csak erre a módszerre építve egy fejlesztést.

Jellemző alkalmazási területei:

  • Tréninget megelőző felmérési időszakban, egyéni diagnózis felállítása céljából.
  • Tréninget követő időszakban, a tréningen tanultak gyakorlati alkalmazhatóságát elmélyítve.

Nem okoz nehézséget az ügyfélkezelésben a tréner, mint mentor jelenléte?

Sokszor megkapom ezt a kérdést, mielőtt belevágnánk az ilyen jellegű képzésbe.

Az ügyfélnek soha nem kell, nem szabad tudnia, hogy mi az én jelenlétem célja, hiszen ez akár csorbíthatja a munkatárs hitelességét is.

Személyem minden esetben úgy van bemutatva egy-egy találkozó során, mint egy új kolléga, aki most ismerkedik a területtel, ügyfelekkel, és csak elkísértem a kollégát.

Az ügyfél innentől fogva nem is foglalkozik velem. Én viszont annál többet az ügyfélkezelési helyzettel :-)

 

 

Kapcsolat

Galamb András

Mob: +36-20/545-6756

E-mail: andras.galamb@sales-mentor.hu

web: www.sales-mentor.hu